STEM ОСВІТА



Казачкова Н. О. Фестиваль "Наука на сцені": запрошення до участі


Борилюк В. А. Формування життєвих навичок через розвиток пізнавальних та творчих здібностей дітей

Лазаренко А. С. Фізичні таблиці як джерело інформації: використання та обробка

Вагіна Н. С. Від ерудита до полімата: напрями і форми навчання інтеграції математичних знань у STEM-орієнтованому освітньому просторі

Войчишин О. Д. Участь Показової школи у міжнародних STEM-проектахДзюба А. М. Система формування STEAM-компетентностей
Окулова О. В. Впровадження елементів STEM-освіти у навчанні природничих наук

Дзюба С. М. Новий формат навчання: освітні хакатони, змагання «Роботрафік-2018»


Гущина Н. І. Мобільний додаток Google «Науковий журнал» як інструмент дослідника

Гущина Н. І. Мобільний додаток Google «Науковий журнал» як інструмент дослідника

Патранюк І. П. STEM — сучасний підхід до навчання

Єлізарова В. Г. Елементи STEM-освіти на уроках математики

Бутурлим Т. І. Сучасні підходи до підвищення компетентності вчителів щодо здійснення ґендерного виховання старшокласників

Маслова Н. О. Феномен покоління Z - революція в системі освіти


Біда Д. Д. Ресурсний центр «Колосок» – складова STEM-освіти в Україні


Шлапак А. В. Всеукраїнський фестиваль "STEM-освіта": ідеї, можливості, перспективи


Ластовець А. А. Практична електроніка в навчальному процесі

Воронкін О. С. Використання засобів відеоаналізу у курсі фізики для дослідження механічного руху матеріальних тіл та їх взаємодій

Фрол М. А.Впровадження елементів STEM-освіти на уроках англійської мови

Васильєва Д. В. Урізноманітнення форм навчання математики в контексті STEM-освіти

Братошевська С. В. Мейкерство як напрям впровадження STEM-освіти в закладі (з досвіду роботи)

Рожанчук І. В. STEM з позиції вчителя-філолога

Дудіч Г. В. Загальноєвропейський освітній портал Scientix: STEM-проекти, ресурси, вебінари і не тільки 

Рождественська Л. В. STEАM-проекти в шкільній освіті

Сайт вчителя математики і інформатики Ніколаєвої Олени

Ніколаєва О. В. STEAM-проект «Книжкова полиця»

Василашко І. П. STEM-проекти як інструменти навчальної діяльності


НАУКОВА ПРОДУКЦІЯ КАФЕДРИ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ НДР «ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА КЕРІВНИКІВ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ ДО ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ЗМІН» (ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТРАЦІЙНИЙ НОМЕР 0112U000700, 2012-2014 РР., ІІ ЕТАП УПРОВАДЖЕННЯ, 2015-2017 РР.)

НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКІВ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ


ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ У МЕЖАХ СПІЛЬНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ ПСИХОЛОГІЇ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ (ДВНЗ «УНІВЕРСИТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ» ТА РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ) НА 2017 Р.


Бондарчук О. І. Психологічна компетентність учителя Нової української школи: поступ до професіоналізму

STEM центр. Цифрові ерудитиШастітко Н. О. Новітні технології створення презентацій

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Міністерство освіти і науки спільно з Державною службою якості освіти розробили методичні рекомендації з питань формування внутрішньої сис...