Казачкова Н. О. Фестиваль "Наука на сцені": запрошення до участі
Борилюк В. А. Формування життєвих навичок через розвиток пізнавальних та творчих здібностей дітей
Лазаренко А. С. Фізичні таблиці як джерело інформації: використання та обробка
Вагіна Н. С. Від ерудита до полімата: напрями і форми навчання інтеграції математичних знань у STEM-орієнтованому освітньому просторі
Войчишин О. Д. Участь Показової школи у міжнародних STEM-проектахДзюба А. М. Система формування STEAM-компетентностей
Окулова О. В. Впровадження елементів STEM-освіти у навчанні природничих наук
Дзюба С. М. Новий формат навчання: освітні хакатони, змагання «Роботрафік-2018»
Гущина Н. І. Мобільний додаток Google «Науковий журнал» як інструмент дослідника
Гущина Н. І. Мобільний додаток Google «Науковий журнал» як інструмент дослідника
Патранюк І. П. STEM — сучасний підхід до навчання
Єлізарова В. Г. Елементи STEM-освіти на уроках математики
Бутурлим Т. І. Сучасні підходи до підвищення компетентності вчителів щодо здійснення ґендерного виховання старшокласників
Маслова Н. О. Феномен покоління Z - революція в системі освіти
Біда Д. Д. Ресурсний центр «Колосок» – складова STEM-освіти в Україні
Шлапак А. В. Всеукраїнський фестиваль "STEM-освіта": ідеї, можливості, перспективи
Ластовець А. А. Практична електроніка в навчальному процесі
Воронкін О. С. Використання засобів відеоаналізу у курсі фізики для дослідження механічного руху матеріальних тіл та їх взаємодій
Фрол М. А.Впровадження елементів STEM-освіти на уроках англійської мови
Васильєва Д. В. Урізноманітнення форм навчання математики в контексті STEM-освіти
Братошевська С. В. Мейкерство як напрям впровадження STEM-освіти в закладі (з досвіду роботи)
Рожанчук І. В. STEM з позиції вчителя-філолога
Дудіч Г. В. Загальноєвропейський освітній портал Scientix: STEM-проекти, ресурси, вебінари і не тільки
Рождественська Л. В. STEАM-проекти в шкільній освіті
Сайт вчителя математики і інформатики Ніколаєвої Олени
Ніколаєва О. В. STEAM-проект «Книжкова полиця»
Василашко І. П. STEM-проекти як інструменти навчальної діяльності
НАУКОВА ПРОДУКЦІЯ КАФЕДРИ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ НДР «ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА КЕРІВНИКІВ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ ДО ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ЗМІН» (ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТРАЦІЙНИЙ НОМЕР 0112U000700, 2012-2014 РР., ІІ ЕТАП УПРОВАДЖЕННЯ, 2015-2017 РР.)
НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКІВ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ У МЕЖАХ СПІЛЬНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ ПСИХОЛОГІЇ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ (ДВНЗ «УНІВЕРСИТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ» ТА РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ) НА 2017 Р.
Бондарчук О. І. Психологічна компетентність учителя Нової української школи: поступ до професіоналізму
STEM центр. Цифрові ерудитиШастітко Н. О. Новітні технології створення презентацій
Немає коментарів:
Дописати коментар