пʼятниця, 16 березня 2018 р.




15.03.2018 року у Балахівській ЗШ І-ІІ ступенів, філії Новостародубської ЗШ І-ІІІ  ступенів відбувся семінар – практикум для вчителів  та психологів,   які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами  з проблеми «Створення  позитивного мікроклімату в колективі  з метою  профілактики  стигматизації  і дискримінації  у шкільному  оточенні,  формування  дружнього та неупередженого ставлення  до дитини з особливими освітніми потребами».    Головною метою семінару була активна   роль  учителя   у  впровадженні інклюзивної освіти, розширення знань щодо специфіки роботи з дітьми з особливими потребами, отримання практичних навичок щодо  проведення  уроків в інклюзивному класі.
 У ході теоретичної частини  були розглянуті питання  інклюзивного  підходу – як основу  освіти для всіх дітей, яку розкрила   Гончаренко Н.П., завідувач районної ПМПК. Методист РМК  Мовчан Л.І.  ознайомила учасників семінару із організацією інклюзивного навчання  на основі  особистісно-орієнтованих  методів  із урахуванням  індивідуальних особливостей  кожної дитини.
У ході практичної частини  семінару  учасники переглянули  відеофільм «Особлива дитина» та активно долучилися до обговорення.  Слухачі відвідали уроки  в інклюзивних класах  з української мови  ( 3 клас, вчитель Єрмакова Т.Є.)  та математики ( 4 клас,  вчитель Дяченко Л.І.),   корекційні заняття із розвитку мовлення ( вчитель  Байзо В.А.)  та  корекції розвитку ( психолог Гребеневич Т.О.)   із урахуванням індивідуальних підходів до навчання.  Педагоги мали можливість  обговорити актуальні питання інклюзивної освіти  та поділитися  своїми враженнями.






Немає коментарів:

Дописати коментар

  Міністерство освіти і науки спільно з Державною службою якості освіти розробили методичні рекомендації з питань формування внутрішньої сис...